100. Yazımın Şerefine..CHEARS!



3 Kasım 2008'de ilk yazımı yazmıştım o günden bu güne 1.5 yıla yakın bir süre geçmiş ve bugün 100. yazımı yazdım. Bundan önce defalarca neden blog yazdığımı söylemiştim ama yazdıklarımı düşününce kendim için not alıyorum diyebilirim sanırım. Biraz bencilce oluyor ama doğrusu bu. Fakat bunu yaparken evde duran boş bir kağıda not almak yerine buraya alıyorum. Mesela programlama çalışıyorum bitince bir daha geri dönmek için öğrendiklerimi buraya yazıyorum, şiir yazmak istiyor canım buraya karalıyorum bla bla bla.. Bunun artısı benim için bir hatırlatma aracı olan bu blog buraya gelenler için öğrenme aracı oluyor. Bu bloğu açtığımdam bu güne 10.209 kez okunmuş. Okuyan herkese teşekkürler..Umarım yardımcı olabilmişimdir veya okuduklarını beğenmişlerdir.

Yakında safakunel.com olarak yayına devam edecek bloğumu okuyan herkese bir kez daha teşekkürler hoşçakalın..

Şsfak ÜNEL

0 yorum :

Yorum Gönder